Govornici

Stručne osobe iz industrije osiguranja i akademske zajednice iz BiH, regiona i Evrope.

Damir Hadžić

Prije prelaska na poslove osiguranja, gospodin Damir Hadžić je uspješno rukovodio državnim institucijama kako na nivou BiH tako i na lokalnom nivou. Sa 24 godine je postao najmlađi načelnik općine u BiH, a na općinskim izborima biran je još dva puta za načelnika općine Novi Grad Sarajevo. U periodu 12 godina njegovog rukovođenja jednom od najmnogoljudnijih općina u BiH završeni su značajni projekti u komunalnoj infrastrukturi, razvoju društvenih sadržaja, urbanom planiranju i ekonomskoj strategiji.

U periodu od 2012 do 2014. godine obavljao je dužnost ministra komunikacija i prometa u Vijeću ministara BiH, a 2015. godine imenovan je na poziciju Potpredsjednika Koncerna Agram za BiH.

Za Predsjednika Uprave Euroherc osiguranja imenovan je 2016. godine, a na ovu funkciju je ponovno imenovan 2020. te 2024. godine. Tokom njegova mandata, Euroherc osiguranje je zabilježilo snažan rast i zadržalo položaj jednog od vodećih osiguravajućih društava u BiH. 

Osnivanjem Upravnog odbora Udruženja društava za osiguranje u FBiH 2017. godine izabran je za prvog predsjednika UO, da bi 2020. godine, a potom i 2024. godine bio ponovo biran na ovu funkciju unutar strukovnog udruženja, na čijem čelu se nalazi i danas. Član je Stručnog vijeća Centra za edukaciju i istraživanje u osiguranju UDO F BiH i jedan od inicijatora osnivanja ovog Centra te organiziranja konferencije “Dani osiguranja u BiH“. 

Jasmina Selimović

Jasmina Selimović je rođena u Sarajevu. Ekonomski fakultet u Sarajevu je završila 2003. godine. Od 2004. godine je angažirana na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu na Katedri za finansije. Završila je postdiplomski studij na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu, smjer Aktuarstvo i osiguranje. U SAD je pripremala, a na Ekonomskom fakultetu odbranila doktorsku disertaciju iz oblasti aktuarstva, te stekla zvanje doktora ekonomskih nauka.

U zvanju redovne profesorice, izvodi nastavu na predmetima iz oblasti Finansija na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu.

Pored angažmana u nastavnom procesu, obavljala je dužnosti zamjenice rukovodioca Katedre za finansije, prodekanice za nastavu i međunarodnu saradnju, a 2018. godine izabrana je za dužnost dekanice Fakulteta, koju je u drugom mandatu uspješno obavljala do početka 2024. godine

Članica je brojnih profesionalnih asocijacija u zemlji i inostranstvu. Pohađala je brojna usavršavanja u zemlji i inostranstvu.

Autorica je i koautorica nekoliko knjiga i poglavlja u monografijama, brojnih naučnih i stručnih članaka, objavljenih u međunarodno indeksiranim časopisima. Učestvovala je na mnogim međunarodnim i domaćim konferencijama i projektima.

Bila članica Savjetodavne grupe Fiskalnog vijeća Bosne i Hercegovine, kao i članica Nadzornog odbora Raiffeisen bank BiH.

Trenutno, imenovana je na poziciju guvernerke Centralne banke Bosne i Hercegovine i predsjedavajuće Upravnog vijeća CBBiH za mandatni period 2024 -2030.

 

 

 

Ivan Luburić

Ivan Luburić je od 2021. Direktor Agencije za nadzor osiguranja Federacije Bosne i Hercegovine već u drugom mandatu. Rođen je 1983. godine, osnovnu školu i srednju školu završava u Ljubuškom, uz aktivno bavljenje rukometom u RK Izviđač Ljubuški. Visokoškolsko obrazovanje nastavlja od 2001. na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, Smjer Financije, gdje je diplomirao 2005. iz predmeta Monetarna analiza sa temom „Operacije na otvorenom tržištu“.

Poslovnu karijeru počinje u UniCredit banci 2006. godine u Sektoru riznice i financija.

Od 12/2007. prelaskom u Croatia osiguranje d.d. na poziciju Pomoćnika Direktora počinje poslovni put u osigurateljnoj industriji. U Croatia osiguranju obnaša redom rukovoditeljske funkcije i to 2008. Menadžer za tržište Republike Srpske i Menadžer kvalitete, od 2009.-2011. Direktor Ureda za razvoj i unaprijeđenje prodaje osiguranja, od 2011.-2015. Regionalni Direktor za Federaciju Bosne i Hercegovine.

Istovremeno u periodu od 2008.-2015. obnaša funkciju člana Nadzornog odbora Croatia osiguranja. Od 2015.-2018. je bio Predsjednik Uprave Croatia osiguranja. U istom periodu obnaša funkcije u institucijama tržišta osiguranja: Udruženje društava za osiguranje u Federaciji Bosne i Hercegovine, Biroa Zelene karte u Bosni i Hercegovini, te u Udruženju poslodavaca Federacije Bosne i Hercegovine i Ekonomsko-Socijalnom Vijeću Federacije Bosne i Hercegovine.

Daljnju karijeru od 2019.-2021. nastavlja u Euroherc osiguranju d.d. na poziciji Izvršnog direktora sektora prodaje.

Licencirani je investicijski savjetnik i auditor kvalitete.

Sudionik je, predavač i panelista više lokalnih i međunarodnih seminara i konferencija i autor je više stručnih radova.

U njegovim mandatima je između ostalog ostvaren kontinuiran rast i stabilnost tržišta osiguranja u Federaciji BiH u kojemu je ukupna premija rasla preko 40%, a kapital i rezerve preko 30%, deregulirano obvezno osiguranje od automobilske odgovornosti, uveden ORSA proces u društvima, te uvedena obvezna profesionalna edukacija za posrednike u osiguranju, Agencija za nadzor je ojačala svoje kapacitete i primljena u Međunarodno udruženje supervizora u osiguranju (IAIS) i intenzivirala je suradnju sa supervizorima regije centralne, istočne i jugoistočne Europe kroz aktivno učešće i moderiranje na CESEE ISI sastancima supervizora.

Kroz višegodišnji rad u osigurateljnoj industriji je stekao ekspertska znanja iz svih oblasti upravljanja osiguravajućim društvom kao i integriranost istoga u financijski i realni sektor. Realizirao je efikasno vođenje stabilnih, rastućih i profitabilnih poslova fokusirajući se na široke i dugoročne perspektive, uz kontinuirano upravljanje promjenama. Ispunjava ga rad s ljudima, mentoriranje i razvoj kadrova i sustava, sticanje spoznaja o novim trendovima, teorijama i perspektivama te oblikovanje istih u poslovnu stvarnost. Odlikuju ga temeljne vrijednosti, komunikativnost, principijelnost, legalistički i ekspertski pristup, fokusiranost na široku sliku i dugoročne perspektive i razvoj.

William Vidonja

Kao voditelj odjela za poslovnu praksu u organizaciji Insurance Europe, William Vidonja doprinosi globalnim i evropskim raspravama o ključnim pravnim pitanjima i pitanjima zaštite potrošača, uključujući distribuciju osiguranja, zaštitu podataka, digitalizaciju, diferencijaciju, ugovorno pravo, pitanja konkurencije i finansijsku edukaciju. William je član različitih stručnih grupa pri EU i dio je delegacije poslodavaca u Sektorskom odboru za socijalni dijalog u osiguranju (ISSDC), jedinom forumu na evropskom nivou u kojem predstavnici poslodavaca i zaposlenika u osiguranju raspravljaju o temama od zajedničkog interesa uz podršku Evropske komisije.

William se pridružio organizaciji Insurance Europe kao pripravnik 2002. godine. Nakon pripravničkog staža radio je u jednoj osiguravajućoj kući, da bi se potom vratio kao zamjenik menadžera u odjelu za osiguranje osoba, a kasnije prešao u odjel za poslovnu praksu. Francuski je državljanin i diplomirao je pravo na Univerzitetu Paris XII.

Damir Đogić

Dr. Damir Đogić, doktor ekonomskih znanosti iz Mostara, predsjednik je Uprave Croatia Osiguranja d.d. Mostar.

Rođen je 1986. godine u Mostaru gdje je završio osnovno i srednje obrazovanje, nakon čega je svoje školovanje nastavio u Zagrebu.

Nakon završenog diplomskog studija Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, upisuje integrirani doktorski studij Ekonomskog fakulteta u Splitu i Ekonomskog fakulteta u Mostaru, te 2018. godine uspješno brani doktorsku disertaciju na temu Utjecaj upravljanja kreditnim rizikom na profitabilnost banaka, te tako stječe zvanje doktora ekonomskih znanosti.

Kroz brojne profesionalne i razvojne programe prošao je edukacije u prestižnim regionalnim i globalnim institucijama, stekavši tako komunikacijske i pregovaračke vještine, te tehnike za kreativno razmišljanje i rješavanje problema.

Poslovnu karijeru je počeo u UniCredit Banci d.d. Mostar 2010. godine, a nastavio u Croatia osiguranju d.d. Mostar od 2022. godine.

Dugogodišnje radno iskustvo u bankarskom sektoru, s posebnim naglaskom na aktivnosti u upravljanju rizicima, upravljačko izvještavanje i upravljanje aktivom i pasivom u bankarstvu, stvorilo je stabilan temelj za nastavak karijere u sektoru osiguranja. 

Sretno je oženjen i otac dvoje djece.

Samira Zijadić

Samira Zijadić, diplomirani pravnik, direktorica Biroa zelene karte u Bosni i Hercegovini.

U različitim ulogama i funkcijama već duži niz godina profesionalno posvećena oblasti osiguranja, sa posebnim naglaskom na međunarodnu  poziciju Biroa zelene karte BiH i njegovih članica.

Kroz dugogodišnji rad stekla je iskustvo u primjeni zakonskih propisa i Evropskih direktiva, prateći zakonodavni okvir u Bosni Hercegovini, s ciljem primjene istih, ali i adekvatne zaštite oštećenih – odnosno žrtava saobraćajnih nezgoda, koji se nalaze u fokusu Sistema zelene karte.

U svojoj praksi tijesno sarađuje sa Savjetom biroa- međunarodnom organizacijom za osiguranje automobila, učestvujući u radnim grupama, kao što Radne grupe za opšta pravila (Savjet biroa – Brisel)  u svojstvu  predstavnika Regionalne grupe nacionalnih biroa Jugo-Istočne Evrope, Predsjedavajuća Radne grupe za međunarodne sankcije (Savjet biroa- Brisel);  Član Radne grupe za Monitoring rada biroa u Sistemu zelene karte  (Savjet biroa- Brisel).

Osim kontinuiranog doprinosa Sistemu zelene karte kroz rad u komisijama i radnim grupama,   Samira Zijadić je učestvovala na više međunarodnih i domaćih konferencija, moderator radionica na Generalnoj skupštini Savjeta biroa,  izlaganje na različite teme na Generalnoj skupštini Savjeta biroa kao i  na regionalnim sastancima biroa Jugo-Istočne Evrope,  učesnica projekata u organizaciji Evropske komisije za BiH  i drugi sastanci i konferencije, koji bi mogli doprinijeti daljem razvoju tržišta osiguranja u Bosni i Hercegovini. 

Jasmina Đokić

Doc. dr. sc. Jasmina Đokić rođena je 1977. godine u Livnu. Dodiplomski studij završila je na Pravnom fakultetu u Splitu gdje je stekla i akademsko zvanje magistra prava. Na Pravnom fakultetu u Zenici 2018. godije je obranila doktorsku disertaciju na temu „Mjerodavno pravo za naknadu štete iz osnova osiguranja od automobilske odgovornosti“. Od 2022. godine je u znanstveno-nastavnom zvanju docentice za nastavne predmete poslovno pravo i pravo osiguranja na Pravnom fakultetu u Zenici. Angažirana je kao predavačica na poslijediplomskom specijalističkom studiju Pravo osiguranja na Pravnom fakultetu Sveučilišta u Mostaru.

Već dugi niz godina obavlja poslove izvršne direktorice Odjela međunarodnih šteta za društva Koncerna Agram u BiH, te sudjeluje u korporativnim edukacijskim programima Agram Akademije.

Članica je različitih radnih tijela pri Udruženju društava za osiguranje u FBiH. Sudjelovala je u formiranju Centra za edukaciju i istraživanje u osiguranju FBiH, kao i u programima i aktivnostima toga Centra. Članica je Pravno-regulacione komisije Biroa zelene karte u BiH i konsultantica Zaštitnog fonda FBiH. Nalazi se na listi stalnih edukatora Centra za edukaciju sudija i tužilaca FBiH. Recenzentica je časopisa „Tokovi osiguranja“ i „Pravo i privreda“.

Koautorica je Priručnika „Obrada odštetnog zahtjeva u osiguranju“, a u brojnim znanstvenim i stručnim radovima, kao i kroz učešće na domaćim i međunarodnim konferencijama, obrađuje i izlaže aktualne teme iz prava osiguranja i naknade štete.

Edin Mehić

Edin Mehić je serijski poduzetnik, investitor i jedan od poznatih poslovnih lidera u regiji s više od 20 godina iskustva u razvoju kompanija, vođenju timova i tehnološkim inovacijama. Osnivač je najveće online platforme za zapošljavanje u BiH i pionir u primjeni umjetne inteligencije u poslovanju na Balkanu. Kroz svoj rad s vodećim svjetskim i regionalnim kompanijama, razvio je prepoznatljiv stil liderstva zasnovan na razbijanju mitova, sistemima za održiv rast i principima antifragilnosti. Edin je poznat kao predavač koji na praktičan način prenosi znanje kroz konkretne primjere, autentične priče i savjete koje publika može odmah primijeniti. Njegov fokus su jednostavne, ali moćne strategije koje pomažu kompanijama i pojedincima da izgrade dugoročnu prednost na tržištu.

Nikolina Maleta

Nikolina Maleta zaposlena je na Pravnom fakultetu Sveučilišta u Mostaru u znanstveno-nastavnom zvanju izvanredne profesorice. Diplomirala je 2005. na Pravnom fakultetu Sveučilišta u Mostaru, a Poslijediplomski znanstveni magistarski studij „Bosna i Hercegovina i europsko pravo“ završila je 2011. Doktorirala je 2017. na temu „Smjernica Solvency II i europsko pravo osiguranja“. Sudjeluje u projekatima te na znanstvenim i stručnim konferencijama, seminarima i okruglim stolovima. Autorica je knjige Statusno pravo osiguranja Europske unije i Bosne i Hercegovine te više znanstvenih radova iz područja gospodarskog prava. Znanstveno se usavršavala na Institutu za međunarodno gospodarsko pravo na WWU Münster, Institutu za međunarodno trgovačko pravo Elisabeth Haub School of Law Pace University te na UWE Bristol. Voditeljica je Poslijediplomskog specijalističkog studija Pravo osiguranja. Članica je međunarodnog redakcijskog odbora časopisa Tokovi osiguranja u izdanju Udruženja osiguravača Srbije. Aktivno surađuje sa sektorom osiguranja u ulozi edukatora. Ima dodatno iskustvo u obavljanju pravnih poslova u javnom i privatnom sektoru.

Mirza Telalović

IT profesionalac sa dugogodišnjim iskustvom u vođenju infrastrukturnih i cloud transformacija u okviru financijskog sektora, trenutno angažiran na poziciji Lider za IT infrastrukturu, Cloud & Data unutar UNIQA SEE regije. Profesionalni fokus je na digitalizaciji poslovanja, modernizaciji IT arhitekture te primjeni cloud-native rješenja u okruženjima s visokom regulatornom i sigurnosnom osjetljivošću.

Tokom karijere uspješno vodio projekte migracije poslovnih sistema u cloud okruženja, automatizacije procesa koristeći cloud servise, te razvoja visoko dostupnih platformi za podršku osiguravateljskim i bankarskim uslugama. Posebnu pažnju posvećuje usklađivanju digitalnih rješenja s poslovnim ciljevima i zakonodavnim okvirom (GDPR, DORA, itd.).

Kao panelist, donosi kombinaciju tehničke ekspertize i strateškog uvida u to kako IT može biti pokretač konkurentnosti i otpornosti u modernom financijskom okruženju.

Sead Šabeta

Sead Šabeta je rođen u Sarajevu, gdje je završio osnovnu školu, II gimnaziju i Elektrotehnički fakultet, odsjek za računarstvo i informatiku.

Na Elektrotehničkom fakultetu završio je i postdiplomski studij, te stekao zvanje magistra elektrotehničkih nauka, također na odsjeku za računarstvo i informatiku.

Profesionalno iskustvo primarno mu je vezano za industriju osiguranja, odnosno za primjenu informacionih tehnologija u osiguranju.

Trenutno obavlja funkciju Direktora Službe Informatike u Triglav Osiguranju d.d. Sarajevo, gdje je odgovoran za funkcionisanje informacionog sistema Društva i njegovu usklađenost sa poslovnom strategijom i potrebama Društva. Pored aktivnosti na provođenju projekata unutar Triglav Osiguranja d.d. Sarajevo, koji obuhvataju gotovo sve poslovne procese u Društvu, uključen je i u brojne aktivnosti i projekte koji se provode unutar Triglav Grupe.

Posjeduje i dugogodišnje iskustvo angažmana na Elektrotehničkom fakultetu u Sarajevu kao spoljni saradnik na području vezanom za programiranje.

Aldijana Hadžić-Elezović

Aldijana Hadžić-Elezović je viši stručni savjetnik za nadzor aktuarskih izračuna u Agenciji za nadzor osiguranja FBiH. Diplomirala je matematiku na PMF-u Univerziteta u Sarajevu s prosjekom 9.4 kao najuspješniji student generacije, a potom magistrirala aktuarsku matematiku u Zagrebu s radom na temu Solventnosti II. Više od deset godina radila je kao ovlašteni aktuar u osiguravajućem društvu, te bila angažovana kao predavač na univerzitetima u Sarajevu. Autorica je više stručnih i naučnih radova iz oblasti osiguranja, a učestvovala je i u brojnim istraživačkim projektima. Aktivno govori engleski i turski jezik. Udata i majka dvoje djece.

Esma Sarajlić Mebarki

Esma Sarajlić Mebarki je psihologinja s dugogodišnjim iskustvom u istraživanju tržišta. Više od 20 godina posvećena je kvantitativnim istraživanjima, s fokusom na razumijevanje potreba i ponašanja potrošača u sektoru usluga – od finansija i turizma do medija, maloprodaje i FMCG sektora, kao i u istraživanjima javnog mnijenja.

 

Trenutno zaposlena u kompaniji Valicon, jednoj od vodećih agencija za istraživanje tržišta u regiji, obavlja funkciju menadžerice ključnih klijenata i specijaliste za kvantitativna istraživanja. Esma je vodila brojne projekte za domaće i međunarodne kompanije, te međunarodne organizacije, institucije i UN agencije. Njena ekspertiza obuhvata studije zadovoljstva korisnika, snage i imidža brenda, reputacije kompanija, mystery shopping, mjerenje tržišnog potencijala, efikasnosti oglašavanja i drugih ključnih indikatora uspješnosti brendova. U svom radu spaja analitičnost, bogato iskustvo i duboko razumijevanje tržišnog konteksta, vjerujući da se do dobrih odluka dolazi uz temeljitu analizu i prava pitanja.

Daniel Buda

Daniel Buda je menadžer za strateške klijente u timu finske kompanije ICEYE za osiguravajuća rješenja. Ima bogato iskustvo u radu s osiguravajućim organizacijama na različitim tržištima—Sjeverna Amerika, Brazil, Evropa i Indija— uključujući timove za CAT modeliranje, obradu zahtjeva i procjenu rizika od katastrofa. Daniel pomaže u borbi protiv prirodnih nepogoda koristeći napredna rješenja zasnovana na najvećoj svjetskoj konstelaciji satelita Synthetic Aperture Radar (SAR).

Fokusiran je na unapređenje odgovora na krizne događaje i jačanje otpornosti zajednica na poplave, uragane i požare, omogućavanjem donošenja odluka zasnovanih na podacima za praćenje imovine, upravljanje rizikom, obradu zahtjeva i precizniju procjenu rizika. Takođe je aktivan u razvoju poslovanja kroz inovativna osiguravajuća rješenja i strastveno koristi svemirsku tehnologiju kako bi unaprijedio inovacije u industriji i podržao partnerstva između javnog i privatnog sektora u vezi otpornosti na katastrofe.

Dejan Davidović

Dr.sc. Dejan Davidović – Sekretar Komisije za vrijednosne papire Federacije Bosne i Hercegovine

Dr.sc. Dejan Davidović, 2018.g stekao titulu doktora pravnih nauka na Pravnom fakultetu Univerziteta u Sarajevu odbranom disertacije o pravima manjinskih dioničara u FBiH. 

Trenutno obnaša funkciju sekretara Komisije za vrijednosne papire Federacije BiH, gdje ima više od 20 godina iskustva u pravnim poslovima, s posebnim fokusom na korporativno pravo i tržište kapitala. Angažovan je kao stručnjak iz prakse u realizaciji nastavno-naučnog procesa na Pravnom fakultetu Univerziteta u Sarajevu.

Gostujući je predavač na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu te redovito sudjeluje u edukaciji pravnih stručnjaka kroz seminare i radionice. Stalni je edukator Centra za edukaciju sudija i tužilaca FBiH.

Autor je deset stručnih radova i aktivni sudionik u izradi teksta ključnih zakonskih propisa, iz oblasti tržišta kapitala uključujući Zakon o investicijskim fondovima, Zakon o privrednim društvima i Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o tržištu vrijednosnih papira.

Ima položen stručni upravni ispit, pravosudni ispit, ispit za sticanje stručnog zvanja investicijskog savjetnika/menadžera kao i advokatski ispit.

Mirza Silajdžić

Mirza Silajdžić je iskusan IT stručnjak sa više od 20 godina iskustva u oblasti. Diplomirao je na Elektrotehničkom fakultetu u Sarajevu na odsjeku za računarstvo i informatiku. Posjeduje bogato iskustvo u radu na lokalnim i internacionalnim IT projektima. Trenutno se nalazi na poziciji rukovodioca IT odjela u Vienna osiguranju VIG  gdje pored  upravljanja IT operacijama ima i značajnu ulogu u brojnim projektima iz oblasti digitalizacije i automatizacije internih procesa kao i razvoja savremenih digitalnih rješenja koja doprinose unapređenju korisničkog iskustva klijenata.

Na nivou VIG grupacije, najveće osiguravajuće grupacije u Centralnoj i Istočnoj Europi, u okviru programa „Innovation“ aktivno učestvuje u razvoju inovativnih IT rješenja iz oblasti osiguranja.

Enes Kurtović

Enes Kurtović ima više od 15 godina iskustva u marketingu i komunikacijama, s posebnim fokusom na institucionalne komunikacije i finansijsku edukaciju. Rukovodilac je Ureda za komunikacije u Centralnoj banci Bosne i Hercegovine, gdje upravlja svim aspektima interne i eksterne komunikacije, kriznog komuniciranja, odnosa s medijima i vizualnog identiteta institucije.

Jedan od njegovih ključnih profesionalnih prioriteta je finansijska edukacija i inkluzija. Od 2019. godine aktivno djeluje kao član Tima za finansijsku edukaciju i inkluziju Centralne banke Bosne i Hercegovine, u okviru kojeg kreira i provodi inicijative usmjerene na povećanje finansijske pismenosti i olakšavanje pristupa finansijskim uslugama. Posebno je angažovan na projektima koje Centralna banka Bosne i Hercegovine provodi u okviru aktivnosti na integraciji finansijske edukacije u obrazovni sistem, potom na izradi publikacija i vodiča za građane, te na provođenju istraživanja o finansijskoj pismenosti u Bosni i Hercegovini. U ovoj oblasti ostvaruje kontinuiranu saradnju s međunarodnim organizacijama poput Organizacije za ekonomsku saradnju i razvoj, Svjetske banke, Evropske banke za obnovu i razvoj, Evropskog fonda za jugoistočnu Evropu – Razvojni projekti, te  sa drugim centralnim bankama, s ciljem razmjene iskustava i primjene međunarodno prepoznatih praksi u oblasti finansijskog obrazovanja i inkluzije.

Prethodno je, kao šef Službe za edukaciju i razvoj Odjeljenja za ljudske resurse u Centralnoj banci Bosne i Hercegovine, kreirao strategije za stručno usavršavanje zaposlenika, implementirao programe organizacijskog razvoja te aktivno radio na definisanju i unapređenju karijernih puteva unutar institucije, s ciljem jačanja kapaciteta i razvoja ljudskih resursa unutar institucije.

Alma Magoda

Alma Magoda je rođena u Sarajevu 1981.godine. Studij na Pravnom fakultetu Univerziteta u Sarajevu, završila je u roku kraćem od propisanog za visokoškolsko obrazovanje, sticanjem sveučilišne diplome 2004. godine. 

Pravosudni ispit položila je 2009. godine pred Komisijom Ministarstva pravde Federacije BiH a potom i advokatski ispit.

Magistrirala je 2025.godine na Poslijediplomskom specijalističkom studiju Sveučilišta u Mostaru – Pravo osiguranja, odbranivši rad na temu „Normativni okvir distribucije osiguranja u entitetima Bosne i Hercegovine – potreba za harmonizacijom propisa“ te stekla titulu Sveučilišna magistrica specijalista prava osiguranja.
Pored formalnog obrazovanja, sudjelovala u brojnim edukacijama i daljim stručnim usavršavanjima.

U osigurateljnom sektoru od 2008.godine. Obavljala poslove u Odjelu sektora za štete i sporove, zatim kao Organizator za pravne poslove u Službi za prodaju, podršku, razvoj,  reosiguranje, edukaciju i nove proizvode te Direktor službe za pravne i kadrovske poslove i Šef kabineta direktora osiguravajućeg društva. U periodu 2008-2016. godine bila je član Pravno regulacione komisije pri Birou zelene karte BiH.

Od  2020. godine je uposlenica Agencije za nadzor osiguranja Federacije BiH, trenutno na poslovima Stručni savjetnik za nadzor.

 

Samir Bakić

Samir Bakić obavlja funkciju pomoćnika ministra za upravljanje dugom u Federalnom ministarstvu finansija, gdje već više od 15 godina rukovodi strateškim finansijskim procesima, i vodi ključne procese upravljanja javnim investicijama i zaduživanja, pripreme emisija vrijednosnih papira, strukturiranja finansijskih aranžmana i saradnje sa domaćim i međunarodnim finansijskim institucijama, te vladama drugih zemalja.

Ranije je obavljao funkciju pomoćnika ministra za bankarstvo i osiguranje, te stručnog savjetnika za tržište kapitala, gdje je bio direktno uključen u izradu regulatornog okvira, analizu tržišnih trendova i razvoj sektorskih politika u oblasti bankarstva, osiguranja i tržišta kapitala.

U okviru procesa evropskih integracija, gospodin Bakić obavlja funkcije predsjedavajućeg/kopredsjedavajućeg Radne grupe za poglavlje 22 – Regionalna politika i koordinacija strukturnih instrumenata, te poglavlje 30 – Vanjski odnosi, što dodatno potvrđuje njegovu stručnu ulogu u usklađivanju domaće pravne i institucionalne prakse sa pravnom stečevinom Evropske unije.

Gospodin Bakić je član Upravnog odbora Agencije za bankarstvo Federacije BiH i član Odbora za reviziju Razvojne banke Vijeća Evrope (CEB), uz aktivno učešće u brojnim drugim upravnim i nadzornim tijelima.

Završio je prestižne međunarodne programe obuke, uključujući Harvard Kennedy School (SAD) i Joint Vienna Institute (Austrija), sa fokusom na tržišta kapitala, upravljanje rizicima i likvidnošću, upravljanje javnim dugom, projektna finansiranja i javno-privatna partnerstva.

Mario Lipovac

Mario Lipovac, Senior Software Arhitekt za osigurateljne sustave u kompaniji BiLog, je iskusni IT stručnjak s više od 20 godina iskustva u razvoju, arhitekturi i vodstvu projekata u području osigurateljnih IT sustava. Specijalizirao se za razvoj i arhitekturu core osigurateljnih sustava te dizajn i implementaciju generičkih, konfigurabilnih rješenja za implementaciju kompleksnih poslovnih sustava. Tijekom karijere vodio je timove, projektirao aplikacijske module i davao strateški doprinos u digitalnim transformacijama vodećih osiguravajućih društava i IT firmi. Posjeduje duboko razumijevanje poslovnih procesa neživotnih i životnih osiguranja te bogato iskustvo u implementaciji enterprise sustava.

Ključne kompetencije

  • Arhitektura i dizajn core osigurateljnih sustava
  • Digitalna transformacija u osiguranju
  • Generički i konfigurabilni modeli proizvoda i procesa
  • Upravljanje razvojnim timovima i IT odjelima
  • Oracle tehnologije (PL/SQL, Forms, APEX)
  • Projektno upravljanje (PMP certifikat)

Profesionalno iskustvo

  • Senior Software Architect, BiLog d.o.o., Zagreb — 02/2021 – danas
  • Product Owner, Adcubum d.o.o., Zagreb — 02/2019 – 01/2021
  • IT Solution Architect, Croatia osiguranje d.d., Zagreb — 09/2017 – 01/2019
  • Voditelj odjela službe razvoja, Allianz Zagreb d.d. — 01/2013 – 08/2017
  • Voditelj službe poslovne analize, Allianz Zagreb d.d. — 02/2012 – 01/2013
  • Voditelj razvojnog tima, Allianz Zagreb d.d. — 10/2003 – 02/2012
  • Senior Developer, Infodom d.o.o. — 09/2002 – 10/2003
  • Software Developer, Allianz Zagreb d.d. — 09/1999 – 09/2002

Obrazovanje 

Dipl. ing. elektrotehnike – Računalni smjer
Sveučilište u Zagrebu, ETF — 1991 – 1996

Certifikati i edukacija

  • PMP (PMI)
  • Oracle Certified Professional – Internet Application Developer

Zlatko Hrbud

Zlatko Hrbud je član Uprave kompanije BiLog i iskusni ICT i poslovni konzultant s bogatom karijerom u osiguranju, bankarstvu i IT sektoru. Tijekom preko dva desetljeća rada obnašao je vodeće uloge kao CIO, CTO, IT direktor i član uprave, te je oblikovao i isporučio strateške ICT projekte u vodećim regionalnim tvrtkama. Specijalizirao se za dizajn kompleksnih financijskih sustava, organizaciju i optimizaciju poslovnih procesa, vođenje velikih timova i savjetovanje na najvišoj razini.

Ključne kompetencije

  • ICT strategija i arhitektura sustava
  • Upravljanje IT budžetima, ljudima i operacijama
  • BI, DWH, Data Science, Machine Learning
  • Izvrsno poznavanje procesa u bankarstvu i osiguranju
  • Power Platform, SharePoint, SQL Server, VBA

Profesionalno iskustvo

  • Član Uprave, BiLog d.o.o., Zagreb — 10/2022 – danas
  • Izvršni direktor, Euthymia ITS d.o.o., Zagreb — 03/2022 – 10/2022
  • Direktor IT sektora (CIO), Zagrebačka banka d.d. — 06/2015 – 03/2022
  • Regionalni IT direktor, Atlantic Grupa d.d. — 07/2012 – 05/2015
  • CTO i direktor poslovnih rješenja, Comminus d.o.o. — 01/2009 – 06/2012
  • CIO, Allianz Zagreb d.d. — 04/2000 – 12/2008
  • CTO, Kerner d.o.o. — 02/1999 – 04/2000
  • Microsoft trener i voditelj projekata, Infocentar & Teched — 1997 – 1999

Obrazovanje 

Dipl. ing. elektrotehnike (Telekomunikacije i informatika)
FER, Sveučilište u Zagrebu

Certifikati i edukacija

  • Certified Agile Leadership (Scrum Alliance)
  • Microsoft Certified Trainer (MCT), MCSE
  • Project Management (CBA)
  • Microsoft Operations Framework

Moderatori

Ana Zovko

Ana Zovko je Izvršna direktorica za digitalno poslovanje i IT  u Croatia osiguranju, gdje vodi digitalne brendove Croatia osiguranja, LAQO,CO digital i Koreqt te projekte digitalne transformacije poslovanja i unaprjeđenja korisničkog iskustva. Prepoznata je kao jedan od vodećih stručnjaka u industriji  u pogledu inovacija vezanih uz digitalnu transformaciju i implementaciju novih tehnologija poput umjetne inteligencije u tradicionalne sektore. Uspješnu karijeru započela je u sektoru telekomunikacija, gdje je u Hrvatskom Telekomu ostvarila značajna postignuća u područjima digitalizacije, marketinga, strategije i ljudskih resursa. Akademsko obrazovanje stekla je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu gdje je uspješno i magistrirala te završila  MBA studij. Također je magistrirala međunarodni menadžment i marketing na Leeds Metropolitan Universityju​.

Nataša Petrović Tomić

Nataša Petrović Tomić je redovna profesorka Pravnog fakulteta Univerziteta u Beogradu, na kome je započela nastavničku karijeru 2005. godine.

Predsednica je Udruženja pravnika u privredi, koje predstavlja asocijaciju kompanijskih pravnika najduže tradicije u Srbiji. Za predsednicu Udruženja pravnika u privredi Republike Srbije izabrana je na godišnjoj sednici Skupštine Udruženja pravnika u privredi 21. decembra 2023., na predlog profesora emeritusa dr Mirka Vasiljevića, počasnog predsednika Udruženja.

Glavna je i odgovorna urednica časopisa „Tokovi osiguranja“, koji izdaje Udruženje osiguravača i koji predstavlja vodeći časopis nacionalnog značaja iz oblasti osiguranja (M51).

Upravnica je studija za inovaciju znanja iz oblasti osiguranja pod nazivom „Novi proizvodi osiguranja, tehnološke inovacije i zaštita korisnika osiguranja“, koje od 2023. godine organizuje Pravni fakultet u saradnji sa Udruženjem osiguravača Srbije.

Od 2023. je predsednik Komisije Narodne banke Srbije za polaganje stručnog ispita za sticanje zvanja ovlašćenog posrednika, odnosno ovlašćenog zastupnika u osiguranju.

Od 2015. godine je na poziciji ključnog eksperta tima Privredne komore Srbije i Narodne banke Srbije, koji sprovodi edukaciju posrednika i zastupnika u osiguranju.

Profesorka Petrović Tomić je gostujući profesor na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Beogradu i na Matematičkom fakultetu.

Nalazi se na spisku lica sa odgovarajućim kvalifikacijama za obavljanje dužnosti arbitra Stalne arbitraže pri Privrednoj komori Srbije.

Predsednik je Upravnog odbora Udruženja pravnika u privredi Srbije, član redakcije časopisa „Pravo i privreda“, član je redakcije časopisa „Branič“, član je redakcije časopisa „Harmonius“.

Vodeći je nacionalni ekspert za oblast osiguranja i reosiguranja u Srbiji, čija ekspertiza je prepoznata i u inostranstvu. Napisala je brojne knjige i članke iz oblasti osiguranja, medijacije i arbitraže; učestvovala na vodećim konferencijama. Najnovija monografija ARBITRAŽA I ALTERNATIVNO REŠAVANjE SPOROVA IZ OSIGURANjA izašla je 2024. godine, u izdanju Službenog glasnika. Bavi se konsultantskim poslovima iz oblasti kompanijskog, bankarskog i generalno poslovnog prava.

Govori engleski, španski, nemački i francuski jezik, a služi se i stručnom literaturom na slovenskom jeziku.

Sabina Mujanović

Sabina Mujanović je predsjednica Uprave Vienna osiguranja VIG, društva za osiguranje koje pripada Vienna Insurance Group, najvećoj osiguravajućoj grupaciji u Austriji, Centralnoj i Istočnoj Evropi. Magistrica je menadžmenta, diplomirana ekonomistica, ovlaštena revizorka i certificirani računovođa. U skoro 25 godina iskustva u finansijskom sektoru, od čega 18 godina na pozicijama u Upravama banaka i osiguravajućih društava, čine je iskusnom i uspješnom menadžericom. Društvo koje vodi je lider na tržištu životnog osiguranja u BiH, nagrađeno sa Best Buy Award 2017/2018,  Customers’ Friend – Vrhunska izvrsnost 2018/2019  te proglašeno Najboljim životnim osiguranjem u 2018. godini.

Članica je Upravnog odbora Udruženja društava za osiguranje u Federaciji BiH,  članica Stručnog savjeta Centra za edukaciju i istraživanje osiguranja u FBiH te dobitnica Priznanja za doprinos razvoju osiguranja u BiH, a proglašena je i za najbolju direktoricu u osiguravateljnoj branši za 2019. godinu od strane britanskog finansijskog magazina “Finance Central Europe”.

Udata, sretna majka dvoje djece koja svaki slobodni trenutak provodi u druženju sa porodicom.

Za sve dodatne informacije vezane za učešće na konferenciji možete se obratiti:

Kontakt osoba:

Adaleta Gugač

E-mail:

konferencija.udofbih@altermedia.ba

Telefon:

+ 387 33 710 616